Skip Navigation Links

مزایای پنل های پیامکی برای پزشکان و دندان پزشکان

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/06 ساعت : 15:52:39

ارسال یادآوری قرار ملاقات ها
از دست دادن قرار ملاقات ها یا به اصطلاح وقت های قبلی، بدلیل زمان انتظار طولانی، باعث هدر رفتن زمان و هزینه و عدم کارایی سرویس های درمانی می شود. تماس تلفنی یا روش های دیگر، در مقایسه با ارسال پیامک، برای یادآوری زمان چک آپ و قرار ملاقات ها، هزینه بر بوده و زمان صرف می کند. با استفاده از پنل های پیامک می توانید برای کل هفته خود زمانبندی کنید، و این زمانبندی را طوری تنظیم کنید به طوراتوماتیک برای بیماران ارسال شود.

 

رزرو سرویس

به لطف سرویس های پیامکی، می توانید به بیماران خود این امکان را دهید که برای آزمایش خون، سایر آزمایش ها، از قبل زمان رزرو کرده و یا لغو کنند، قرار ملاقات های خود را تایید کرده و یا از نو زمان بندی کنند. می توانید با استفاده پیامک از هزینه مربوط به قرار ملاقات های از دست رفته دوری کرده و یک سرویس رزرو پیامکی موثر داشته باشید.

 

اگر هیچ شماره موبایلی در دسترس نداشتید، چه کار کنید؟

  • روش های متفاوتی برای بدست آوردن شماره موبایل وجود دارد:
  • کافیست تا به سادگی بر روی تمام سرویس ها و ابزارهای تبلیغاتی خود مانند وب سایت، شبکه های اجتماعی، پوستر و…، منتشر کنید. برای مثال بنویسید: “واژه ‘نام خود یا مطب یا کلینکتان را به شماره ******* ارسال کنید. “
  • اگر یک وبسایت دارید، با اضافه کردن یک فرم ثبت نام در جایی که کاربران می توانند وارد شوند، شماره موبایل آنها را دریافت کنید.
  • در طول قرار ملاقات ها، از بیماران خود مستقیما سوال کنید.